czwartek, 20 października 2016

.

"I'm the Mephistopheles of Los Angeles."


Ludzie ja żyję!

10 komentarzy:

  1. TY ŻYJESZ?! Yeyyyyyy! Stęskniłam się! Aż się popłakałamże wzruszenia ( dla niewiedzących: to szczera prawda, a nie sarkazm )Jak mogłaś?! Daj mi tu dobry powód, bo jak nie... to się zobaczy! I mam nadzieję, że oprócz tego że żyjesz wrócisz do pisania! A teraz choć tu ty *wyciąga ręce by przytulić Zuzkę*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham cię! Wrócisz do pisania??? :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Tęskniłam! Jak mogłaś?! Kiedy next?! :'(

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, odkryłam tego bloga jakieś 2 lata temu i pomyślałam, że przypomnę sobie tę świetną historię i nie żałuję że tu wróciłam. Bardzo brakowało mi twoich opowiadań:) Dziękuję, że wysłałaś chociaż tę zbawczą kropkę xd Od razu powiem, że też jestem leniwa, więc nie mam do ciebie pretensji o to, że ci się nie chce, ale błagam napisz jakiś chociaż najkrótszy rozdzialik! A więc... PODZIWIAM CIĘ, POZDRAWIAM CIĘ I ŻYCZĘ DUŻO, DUŻO WENY xd

    ~Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  5. Zuza halo ja chce wyjaśnienia od Lysia czemu tak się zachował help! XD

    OdpowiedzUsuń