sobota, 18 października 2014

Rozdział 18 cz.2

Na tematy rozdziałów...
Chciałam powiedziec ,że wczoraj natchnelo mnie i wymyslilam cos nowego... Na początku chciałam powiedziec ,że jak ktos oglądał anime "Uta no prince-sama maji love..." to bedzie wiedział o co chodzi. Przez pare rozdziałów grupa STARISH bedzie sie pojawiac w moim opowiadaniu. Jak wam się to spodoba to piszcie i beda dłuzej uczestniczyc w tej historii. I tak przy okazji jak ktos ogląda anime lub chce zaczac to gorąco polecam ;3 Dam jeszcze ich zdjecie...
P.S. Moim ulubionym bohaterem jest Syo ;D i bede mówić jak coś do nich po imieniu.

_________________________________________________________________________


Usiadłam obok nich. 
-Jak ja jej nie rozumiem.- powiedział Daniel i zacisnął pięści.
-Zapomnijmy o tym. Jest wredna i już taka zawsze bedzie.
-Dobry pomysł. Nie chce sobie zakszątać głowy taką żmiją.- Justin popatrzał na nas.
-Mam jeszcze pytanie. Dlaczego powiedziałaś Patti ,że Lys to twój chłopak.- zaczerwienilam sie
-Nie wiem. Chyba zabardzo emocje mnie poniosły. Ide do siebie. Musze coś przemysleć.
-Poczekaj.- powiedział Justin i poszedł ze mna.
-Nie rozumiem jej. Po co ona tak ci uprzyksza życie ?- podszedł do mnie 
-Nie wiem i chyba nikt tego do konca nie zrozumie. Ja nigdy nie byłam tak bardzo adorowana jak ona.
-A ja to co? Przecież byliśmy parą. 
-No wiem ,ale...- nie wiem co powiedziec
-Ale co ?- nie odezwałam się.- Hmm...?
-Nie wiem. To jest zbyt pogmatwane na moją małą głowę.
-Nie przejmój się. To nie twoja wina ,że masz taką niewdzieczną siostre. Wszystko jest już dobrze. Jesteś poprostu zmeczona tym dniem.- usmiechnął się i mnie przytulił. Dobrze jest miec takiego przyjaciela.
-Dziekuje.
-Do usług.- pozegnalismy sie i poszedł. Poszłam sie umyć i poszłam spac.


Tydzień później.
-Zuzaaaaa!!!!- w moją stronę biegła Rozalia.
-O co chodzi?! Napadają cie czy co?!
-Nie i nie. STARISH przyjezdzają do naszego miasta!!
-Co???? Serio ????
-Tak! Za tydzień w piątek jest ich koncert!! Idziemy ??
-Jak Daniel mi pozwoli to oczywiscie!-przytuliłyśmy się. Nie moge uwierzyc. Moja ulubiona grupa bedzie miała koncert w naszym miescie!
-Wreszcie zobacze Ittokiego a ty Syo !!!
-Jak się ciesze!- szłysmy po korytarzu i śpiewałyśmy ich piosenke. Nie obchodziło mnie to ,że inni patrzyli na nas jak na jakies psychicznie chore. Uwielbiam tą grupe ,a szczególnie Syo. Jest taki słodki ,ale nie lubi jak się na niego tak mówi.
-A co wy takie szczesliwe ?- spytał Kastiel obok którego stał Lys i Nat. Nataniel stoi z nimi. To ciekawe...
-Nasza ulubiona grupa bedzie miec koncert w naszym miescie!- powiedziala ucieszona Roza.
-Ale my narazie nie planujemy zadnych koncertów.- powiedział z chytrym usmiechem Kastiel.
-Nie chodzi mi o was. Wy tez przecież jestescie swietni.- usmiechnela się bialowlosa
-A niby jaka to "grupa"?
-STARISH.- powiedziałysmy jednoczesnie ,a cała trójka zaczela się śmiać.
-Bez urazy ,ale oni nawet nie potrafią spiewac.- jak zwykle Kastiel śmiał się najgłosniej.
-Odezwał sie ten który umie.- powiedziała lekceważąco Roza.
-Wiem ,że nigdy nie zgadzam się z Kastielem ,ale teraz go popieram.- powiedział Nat. I ty też...
-Kazdy ma swój gust i ja to szanuje no ,ale...- powiedział Lysander. Oj Lysiu nie znalam cie z tej stony...
-Poprostu im zazdrosciecie i tyle.- popatrzala na nich moja przyjaciółka. Nie przestawali się śmiać.
-Tylko później się nie skarzcie ,że Zuza bedzie miec chłopaka.
-Co???- powiedziałam jednoczesnie z chlopakami.
-Juz ją widze. Ona i Syo Kurusu razem. Wszystkie czasopisma beda o tym mówić.- popatrzala na nas
-O czym ty mówisz ?- popatrzalam na nią zdziwionym wzrokiem
-Jejku, tylko żartowałam.- zasmiała się ,a mi spadł kamien z serca.
-To już nigdy tak nie żartuj. Zrozumiano ?- powiedział Lys
-Tak panie kapitanie.- zasalutowala i poszłysmy do klasy...




-----------------------------------------------------
Mi sie osobiscie troche nie podoba ;/
No ,ale cóż. Czekam na komentarze dotyczące tego mojego pomysłu
dotyczącego STARISH. Napewno beda w dwóch lub trzech rozdziałach,
ale mi chodzi oto czy chcecie ich wiecej. Czekam i papa

P.S. Sory ,że taki krótki ,ale czasu w tym tygodniu też brak ;/

3 komentarze:

  1. No rozdział fajny, lecz krótki.
    Jak już pytasz to oglądam anime i czytam mangę.
    Moimi ulubionymi anime są: Naruto i Ao No Exorcis.
    Lubie jeszcze inne, ale długo by wymieniać. A zresztą to są moje ulubione.

    OdpowiedzUsuń
  2. krótki dlatego bo nie miałam za wiele czasu ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział bomba! :p
    Czekam na dalszy ciąg i życzę weny :)
    Nigdy nie oglądałam tej animy =,=" Pewnie jest fajna =) Ja jeszcze jestem na etapie oglądania Fairy tail *,* kocham tooooo! :*
    I zapraszam do mnie na krytykę :)

    OdpowiedzUsuń